PeahMuda ♥ Ceritera Farah ♥: Noor Farah Aida bt Alias ;)

Saturday 1 December 2012

Noor Farah Aida bt Alias ;)





Assalammualaikum semuaaaaaaaa 
Sehat kee? Alhamdulillah , aku sehat jeee :)
Sini aku nak ceritaa pasal diri akuu , sikit sikit jelaaa .
Start dari nama okeyy . nama aku Noor Farah Aida bt Alias ;).
aku berada di tingkatan satu dan bersekolah di Maahad Tarbiah Islamiah , bt8 , Changkat Jering . korang tauu dak? haha :D
aku dilahirkan pada 27 Febuari 1999 , tak lama nanti befdayy aku weyy , jangan lupaa bagi hadiah nahh , ngeh ngeh :D
Aku anak bongsu daripada empat adik beradikk .
mesti hampa ingat aku manja kan? errr , boleh lahh :3
aku dah taktau nak ceritaa apa dah , tuu jelaa nahh .
ada apa apa bolehh tanya dekat shoutbox aku ataupun comment jee .
okey laa , papai . take caree , assalamualaikum :)



PeahMudaaa ;)


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Farah Aida