PeahMuda ♥ Ceritera Farah ♥: Geng PeahMuda :*

Friday, 1 February 2013

Geng PeahMuda :*

Hai semuaaaa :) sihat? Alhamdulillah , baguihhh laaaaa lagu tuu ;P
pejam celik pejam celik , dah bulan dua pun . kejap jaa masa berlaluuuuu :')
sekolah macam mana? okey tak? hm , aku takk :(
tapi nak buat mcm manaa , nak menuntut ilmu ni kena ikhlas kan? :) sabar jelah
Ya Allah , rindu sangattt kat kawan aku yang sekarang ni taktauu laa dok buat apa
dekat dalam blok depa tuuu :') mesti tengahh seronok seronok :D
rinduuu kenangan tahun lepassss . andai dapat ku undurkan masa , hm :(
tapi aku redha dengan ketentuann Allah , dugaan untuk akuu :)
Dear friends , jangan lupa aku tauuuu . aku sayang hampa semuaa .aku doakan moga persahabatan kita kekal hingga ke Syurga :')
InsyAllah , amin . okey bye .



Till jannah ;)





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Farah Aida